Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

Jag hoppas verkligen att helgen som gått var peaken på årets pollensäsong för värre får det bara inte bli. Natten efter Dalslands XC sov jag knappt en blund, höll på att hosta lungorna sönder och samman. Det blev naturligtvis vila hela dagen därpå och även idag har jag avstått från att träna, hostan är bättre men kroppen är helt slut på energi och ska jag köra billingen på lördag är det nog bäst att försöka återhämta mig innan jag tränar på igen.

Jag får ta en dag i sänder och för ovanlighetens skull så ser jag fram emot några dagars regn nu i veckan så att det rensar rent lite i luften. De träningspass som blir av kommer att bedrivas nere i garaget på trainern med stängda dörrar, det är väl bara att anpassa sig och göra det bästa av situationen...

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback