Vårgårda MTB swe cup...

Den första deltävlingen i årets swe cup MTB XC avgjordes igår i Vårgårda i ett strålande högsommarväder. Över 400 deltagare cyklade och slet sig svettiga på den torra men mycket utslagsgivande banan medans publiken kunde njuta av fika i gröngräset mellan varningarna.

Det blev favoritsegrar i de flesta klasser och trots att jag inte räknade mig själv till favorit så fanns väl ändå en förhoppning om en topp 3-4 placering igår men återigen så svarar inte kroppen det minsta på mina ansträngningar till att cykla fort. Det blev tillslut en 7:e plats med katastrofalt dåliga 133 i snittpuls och det är bara att inse att något är fruktansvärt fel i kroppen för tillfället.

Nu kommer jag att vila idag och sedan blir det endast några lugna pass i veckan innan Borlänge tour nästa helg...

Första parkett på "gräddhyllan"...

Mycket folk redan tidigt på morgonen...

Team allebike fikar i skuggan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback