Kul på hjul...

Idag har jag haft riktigt kul på hjul på ett cyclocross SM som bjöd på en rolig och tuff bana nere i Slottskogen i Göteborg. Det blev en 5:e plats till slut och det är jag efter omständigheterna nöjd med, med en viloperiod i oktober och endast två veckors vettig träning inför racet så kan jag inte begära mer av kroppen. 

Det kändes ändå förhållandevis bra och jag gick ut så hårt jag kunde men efter att ha "gått på rött" första 15 minuterna fick jag slå av lite på farten och göra mitt eget race, målsättningen var att ha kul och få till ett riktigt bra träningspass och det lyckades jag med. Nu vilar jag imorgon och sedan fortsätter träningen som vanligt ett par veckor för att i december gå in i nästa fas...

En tuff start tog ut sin rätt...

Bokskog...

På väg upp för trappan...

I mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback