Lite trött och sliten...

Efter gårdagens urblåsning av kroppen kändes det allt lite segt idag, av de 4 planerade 15 minuters intervallerna i ryahallen blev det bara 3 körda sedan sade benen stopp. Lite får jag väl skylla mig själv när jag villigt dras med i ett tempo som kanske är lite för högt för såpass långa intervaller så här års, åtminstånde dagen efter ett hårt vo2max pass...

Imorgon blir det en lugn löptur med hunden bara för att skaka ur benen lite, sedan blir det hela 3 vilodagar i samband med resan ner till Thailand och först på måndag sitter jag på cykeln igen och då jäklar ska jag njuta...

Jag blev lite trötter på den 3:e intervallen och avslutade passet därefter, ganska nöjd ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback