Det rullar på...

Dagarna rullar på och snart är vi inne i mitten av oktober, jag hade en liten tanke tidigare i somras om att köra några CX tävlingar i höst men känner att det är för tidigt att börja ta i för tillfället. Är nog mer sliten både fysiskt och psykiskt än jag trott efter en lång säsong, jag tränar fortfarande väldigt lätt och sporadiskt så till nästa helg i Alingsås blir jag bara åskådare. Vi får väl se om en start på CX SM i Göteborg senare i november kan bli aktuellt. Undra om man kan träna CX på trainern och ställa upp på SM som en riktig högoddsare ???...

Just nu är det som sagt lugnt iallafall, joggade lite lätt igår och vilar idag. Ska åka upp till Uppsala ikväll med Madde och Nero (våran hund), dom ska göra sitt årliga prov/övning för att behålla sin plats i den internationella SWIFT styrkan som räddningshundsekipage.

Själv tar jag med mig cykel och gps och ska försöka hitta ut på en liten distanstur imorgon medan dom håller på med sin övning. Det ska bli uppehållsväder och det är ju alltid lite kul med nya träningsvägar.

Imorgon blir det utecykling igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback