En lång tur...

Solen sken och vägarna var fina så jag cyklade på med musiken i hörlurarna, jag hade väl ingen egentlig plan utan tänkte snurra runt på landsbygden öster om Uppsala några timmar.

Några timmar blev till slut 4 timmar och 20 minuter med alldeles för lite vatten och inget att äta, det är tur att fettförbränningen är på topp efter en säsong med många långlopp i benen...

Bra gick det för Madde och Nero också, dom klarade provet och hänger kvar i Swift styrkan ett år till. En väldigt bra dag för oss alla helt enkelt, nu kör vi strax hemåt men stannar och övernattar  någonstans på vägen och då får det bli lite italienska delikatesser och ett glas rött eller två. Det är vi allt värda...

En fin höstdag...

Många fina småvägar öster om Uppsala...

40 km Från Uppsala men jag fortsatte ytterligare en bit innan jag svängde tillbaka mot husbilen...

Dagens huvudpersoner, visst hänger dom kvar i Swift styrkan ett år till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback