Mat & dryck mässa + cykelcross...

Gårdagen började med ännu ett bra trainerpass nere i garaget, jag körde bara 45 minuter och inte för fullt men watten visar annat, känns bra med andra ord...

Sedan var det delikatess och vin mässa på Åhaga i stan, vi åkte dit hela familjen med ytterligare några vänner och spenderade ett par timmar med att provsmaka lite olika vin och ölsorter samt lite tilltugg till det. Mycket trevlig familjekväll...

Idag åkte jag till Alingsås för att titta på svenska cupen i cykelcross, regnigt och skitigt var det men mycket inspirerande att titta på. Jag hade tänkt vila idag men när jag kom hem så stack jag ut på ett löppass i regnet, så sugen blev jag efter att ha stått bredvid som åskådare idag...

Familjen samlad...

Jag & min dotter Lowe...

Del av dagens bana...

Benny Andersson kutar på...

Det var ingen som cyklade upp här...

Henrik Lord...

En del orkade bära cykeln i branten...

Benny "ångar" på...

Elitens start...

Jens Westergren & Dennis Wahlqvist...

Lerinpackning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback