Träningstävling...

Jag har helt gett upp alla förhoppningar om att kunna tävla och prestera något imorgon men om jag inte vaknar och känner mig sämre än idag så kommer jag trots allt att åka till Ulricehamn och ställa mig på startlinjen. Målsättningen är att i bästa fall ta mig igenom racet som ren träning och försöka ha lite roligt på vägen

Med endast ett par vettiga träningspass sedan VM den 25 augusti p.g.a en väldigt långdragen förkylning så finns inte minsta tillstymmelse till någon som helst form kvar i kroppen. Jag känner mig matt, trött och negativ och tänker inte pressa mig för hårt imorgon men jag längtar efter att komma igång igen och med tanke på att det kanske blir den sista riktigt fina helgen på ett tag så vill jag försöka ta tillvara på tillfället komma ut på cykeln och kanske få med mig en liten positiv känsla hem...

Hoppas på en fin tur imorgon...
foto@superstudiose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback