Wrooomm...

Ja det blev en vespa till slut, jag åkte ju mer till Göteborg i söndags för att kolla in en som var till salu och det hela slutade med en affär.

Det var en vespa PX200cc och den har haft samma ägare sedan den var ny, en äldre dam som nu inte ville köra längre och skicket på den får man väl säga var i mycket bra bruksskick. Visst var det lite små repor och dyl som hör till en beg hojj men inte värre än att jag slog till på stående fot.

Min comeback efter några veckors förkylning går väl sisådär, igår körde jag ett stenhårt intervallpass med 30 sekundare "a la kort&hårt" och idag känner jag mig helt under isen igen med huvudvärk och öm kropp. Hoppas att det bara är ovanan att ta i ordentligt som spökar för nu får det fanimej vara nog med den här skiten.

Vila idag och långpass imorgon står på schemat om kroppen tillåter...

Nu kan jag åka "moppe" med stil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback