Full fart...

Det är mycket nu, hinner inte skriva allt för mycket på bloggen för tillfället. Det är en tuff jobbvecka och träningen ska också hinnas med vilket innebär att annat prioriteras bort.

Jag frilansar ju bla på Sportson i Borås och efter de senaste veckornas jobb så drömmer jag mardrömmar om cyklar som bara väller in i verkstaden och hamnar i en stor hög mitt på verkstadsgolvet, en hög som bara växer mer och mer oavsett hur fort vi än jobbar undan...

Idag fick det bli ännu ett morgonpass på trainern, kort & hårt med "bara" fem stycken Max 30 sekundare men det är väl bättre än inget iallafall.
Imorgon är det äntligen helg och då ska jag ut på en långtur och bara njuta av friheten på cykeln...

Högsäsong på Sportson...

Rätt dresscode för helgens fest...

Kort och intensivt, det är svårt att få upp pulsen högre på bara 30 sekunder men det svider bra mycket mer i benen än vad kurvan visar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback