Vilodag...

Idag är jag ledig från både jobb och träning men tänkte att en timmes lätt rull mellan regn och hagelskurarna ändå kunde vara bra för hälsan. Lite frisk luft skadar ju inte och att spinna segheten ur benen efter gårdagens styrketräning kändes också som en bra ide, jag fick dessutom trevligt sällskap av min son Charlie och en timmes lätt rull på hojjen med lite pappa/son snack är livskvalité som man inte tackar nej till...

Annars är det som det brukar så här i april, d.v.s aprilväder på hög nivå. Ena dagen sol och varmt, nästa dag regn och hagel och ibland allt på en och samma dag flera gånger om. Man kastas mellan hopp och förtvivlan vilket inte är helt lätt att hantera för en solskenscyklist som mig...

Aprilväder på hög nivå, både igårkväll och idag...

Ena stunden strålande sol...

Nästa stund kallt och mörkt men idag hann vi iallafall hem innan regnet och haglet kom...

Kommentarer
Postat av: Hans Lindahl

När ska man vänta sig aprilväder, om inte i april?
Det är i alla fall åtminstone halvlugnt på pollenfronten - eller?
//H

2015-04-17 @ 15:51:12
URL: http://cykelbror.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback