Vila & mat...

Helgen har mest gått åt till att vila och äta, efter lite konstiga signaler från kroppen i slutet på veckan kändes det som en bra ide att spendera en helg på. I lördags blev det ett restaurangbesök på Babbels där vi gick igenom tapasmenyn riktigt ordentligt innan vi blev nöjda. Efter maten drog vi vidare till café viskan för en Irishcoffe som avslutning på kvällen.

I går blev det först en soft dag på verandan med ett kort avbrott för att kolla sista etappen av Arctic Tour of Norway, etappen gick uppe i Narvik där jag är född för en herrans massa år sedan så det fick man ju inte missa och som avslutning på helgen blev det sedan middagskalas hos Maddes syster Christin som fyller år idag.

Nu känner jag mig uppladdad och utvilad iallafall så förhoppningsvis protesterar inte kroppen när jag drar ut på cykeln i eftermiddag.

Fördrink med grönsaker...

Det finns mycket gott i den menyn...

En del av det goda...

I ljuset av en kristallkrona på café viskan...

Söndagsmiddag a la rawfood...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback