Återhämtning...

Återhämtning idag men inte helt stillasittande, det blev en lättare runda med Madde tidigt i gryningen för att rulla ur benen efter racet igår. Kände mig faktiskt trots tävling igår väldigt mjuk och fräsch i kroppen, en skön känsla helt enkelt.

Jag var inne och kollade lite tider från racet och det visade sig att jag bara var strax över minuten långsammare än vinnaren i elitklassen på samma distans och då körde jag ändå solo i 20 km.  Nu  växte självförtroendet inför det långlopp som går 17 januari här i grannbyn och där jag ska tävla i H-40 men där vi startar tillsammans med både H-30 och Elit. Det vore ju häftigt om jag kunde vara med och utmana om både bergspriset som bara en i startheatet kan vinna samt slutsegern i H-40 där jag är anmäld men också om jag kunde stressa ungtupparna i Elitklassen in över mållinjen. Ja det är ju en månad kvar dit så det är väl bara att jobba vidare med formen så får vi se...

På väg ut i gryningen...

Trevligt med sällskap ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback