Doi inthanon...

Jag har fått en startplats till racet uppför Thailands högsta berg, berget ligger Strax söder om chiang mai ca 160 mil norrut så det innebär att jag nu måste fixa en billig flygbiljett och boende men det är angenäma problem. Detta ska bli riktigt kul...

Det är ett begränsat antal startande och det blev fullbokat på bara några timmar när platserna släpptes tidigare i november, men tack vare lite hjälp från goda cykelvänner här nere är jag nu med i matchen upp för berget tillsammans med 5000 andra cyklister den 21:a februari.

Igår fick jag också tips om ett race uppe vid dammen halvvägs mot surathani den 31:a januari så programmet utökas stadigt. Nu är det race varje helg i januari, det blir en bra vintersäsong det här...

Och sist men inte minst, dagens 3x15 minutersintervaller känns i benen vilket är ett bra tecken på att man tagit i ordentligt. 

Ett race jag velat köra länge, nu blir det äntligen av...

Ingen åska ikväll innebar solnedgång på stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback