En dag på stranden...

Efter lite pyssel i förmiddags drog vi till pakweep beach för sol & bad och en god lunch förståss. Vi stannade några timmar och jag hann med att få en välbehövlig massage också. 

Hemma i huset igen visade det sig att byggmaterialet jag väntat på äntligen hade kommit så en liten bit närmare slutet på tillbygget har jag kommit i eftermiddag.  Få se om jag kan visa några bilder imorgon kanske, vill bara få färdigt lite mer först så det syns nån skillnad.

Imorgonbitti väntar ett fint tretimmarspass igen och det ska bli skönt att få hojja igen men redan dagen efter kommer nästa vilodag, det är ju julafton trots allt och vi har andra planer för dagen, lite surf på memories beach kanske...

Man kan inte tro att det är highseason här...

Där borta är det iallafall några människor...

Lunchtime...

Jag, Madde & Lowe med kompis Evelina...

Klick...

Dagens lunch från ett strandkök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback