Lite av varje...

Madde sitter här och jobbar och då kan jag ju lika väl blogga lite till om dagens händelser som tex att vi käkade lunch på stranden. Oviktigt information som ändå är lite kul att skriva om.

Det blir ju så att när jag tränat färdigt på dagarna så återstår ändå en massa timmar innan dagen är slut så bloggen blir lite av mitt tidsfördriv härnere, det är kul att dela med mig av vardagen oavsett om det gäller träning/tävling eller bara helt vardagliga ting.

Dagens lunchvy...

I väntan på maten...

En fin dag fram till 18 tiden, då började åskmolnen dyka upp inifrån land...

Maddes kontor där borta vid bordet, det gick bra att sitta och jobba ända tills nu 20,30 då himlen öppnade sig och vi trots altantaket fick fly in i huset en stund. Men som vanligt drar det snabbt över och redan medans jag skriver detta så avtar regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback