Morgonkaffe ute på byn...

Kändes ok i kroppen imorse när jag vaknade så den aktiva vilodagen kunde genomföras som planerat. Jag och Madde tog cyklarna och rullade iväg till grannbyn ca 15 km bort där vi stannade till på ett café och drack vårat morgonkaffe, kollade in folklivet på gatan och njöt av livet en stund såhär den sista morgonen för året.

Lite mer än en timmes lätt cykling för att få igång cirkulationen och skynda på återhämtningen lite efter en tuff träningsperiod, jag har svårt att sitta helt still på en vilodag och är jag inte allt för sliten så passar en sån här lättare aktivitet mig mycket bättre. Jag slipper stelna till och det blir lättare att komma igång igen när det väl är dax...

Tidiga cafegäster...

Old Takua pa, en lite pittoresk stad ca 15 km inåt land...

Väl hemma igen blev det ett morgondopp i poolen lagom till de första solstrålarna som letade sig över hustaket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback