Träning & jobb...

Distans på dagens schema, jag vägde in på 71 kg imorse när jag vaknade och ca 80 km och tre timmar senare inklusive tre flaskor på turen väger jag in på 69 kg...
Jag har alltså tappat två kg under en lugn distanstur trots att jag druckit drygt två liter under tiden, det går åt bra mycket mer än vad man tror tydligen...

Jag har lite jobb på gång också, vi ska bygga en ny entré/carport vid sidan av huset. Dels för att ha någonstans att ställa motorcykeln och dels för att få lite insynsskydd från gången utanför. Och som pricken över i:et ska vi ha en grill och utekök innanför muren som delar av entrén/carporten i en yttre och inre del. Det blir nog bra det här när det är färdigt...

Det är flaggor utsatta precis överallt i samband med kungens födelsedag...

Igår började jag märka ut hur plattan ska utformas...

Idag fortgår arbetet med att förbereda inför gjutning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback