Tydligt tecken...

Vaknade en hel timme senare än vanligt imorse, mycket tröttare än normalt och med alltför hög puls vilket väl är ett tydligt tecken på att jag skulle ta det lugnt idag. Rullpasset med Madde fick ställas in även om det bara hade varit ett kort "aktiv vila pass" för mig, istället blev det TOTAL vila idag. Det enda jag ska göra är att ta mig ner till stranden för lite massage under eftermiddagen.

Imorgon blir det nyårsfirande på stranden i khao lak och nyårsdagen är sedan tidigare planerad som vilodag, det innebär att dagsformen imorgon får avgöra om jag och Madde rullar ut en sväng på morgonen eller om det blir tre riktiga vilodagar i rad. 

Jag tar det som det kommer och känner mig inte det minsta orolig, träningen har successivt ökats på och genomförts exakt enligt planen sedan jag kom hit för sex veckor sedan och en lugnare vecka med mycket återhämtning ligger helt i linje med planeringen just nu...

Jag och Toy vid gårdagens andra depåstopp, där var jag allt lite "krispig" måste erkännas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback