Dubbelstopp...

Första stoppet på dagens distansrunda var lite av det ovanliga slaget, vi blev stoppade i en poliskontroll och lite oroligt undrade vi vad det var frågan om. Just take a picture, OK ?? frågade den ena polisen och vi tittade lite konstigt på varandra, vad menar han tänkte jag för mig själv...

Men det visade sig att det var just det dom menade, dom ville ha en bild på oss alla tillsammans. Antingen börjar vi bli riktiga kändisar härnere eller så har poliserna fått solsting, hursomhelst så är det ju alltid bra att vara kompis med polisen...

Det andra stoppet kom när det var Dicks tur (otur) att få punka, jag har ju kört med slang i alla år men haft funderingar på att köra slanglöst i år. Nu efter dicks och Robins två slanglösa punkor här nere så får jag nog revidera mina funderingar, jag har nästan aldrig punka hemma och här i Thailand har jag aldrig någonsin punkterat på mountainbiken, jag ska nog fortsätta köra med slang verkar det som.

Nu är vi bra trötta och slitna efter några hårda dagar och imorgon är det vilodag, då ska vi åka båt ut till similan öarna och snorkla, mer om det imorgon...

Första stoppet...

Andra stoppet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback