Hemma i Bang lut igen...

Nu är vi hemma igen efter vårat lilla äventyr på Koh Samui, en utflykt jag gärna gör om nästa år om tävlingen återkommer i programmet. Ett mycket proffsigt arrangemang, faktiskt ett av de bättre jag någonsin varit på.

Det jobbas hårt här i Asien på att utveckla och popularisera cykelsporten och fortsätter det i den här takten så kan det räcka väldigt långt. Då flyttar jag nog hit för gott och blir ett riktigt "gubbaproffs".

Imorgon är det träning igen och nu har jag en vecka på mig att försöka få tillbaka det goa trycket i benen som jag hade i december, det lär jag behöva på söndag då det är dax för långloppspremiär...

En liten enkel segerseremoni på verandan igår kväll...

Vem har brunast ben, Robin eller 
Madde ??...

På väg in i hamnen utanför Surathani...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback