På bättringsvägen...

Idag känns det lite bättre i kroppen igen och jag har t.o.m tränat lite försiktigt, ett 30 minuters joggingpass följt av 30 minuter yoga tillsammans med Madde idag på morgonen.

Om den förbättrade känslan beror på vilodagen igår eller intaget av glass vet jag inte säkert men då jag inte tänkt vila mig iform här nere i vinter så tar vi det säkra före det osäkra och laddar upp med lite mer glass. Den lokala "glassmoppen" svängde just förbi huset och han gjorde nog sin dagslön på det stoppet...

Om ett par timmar kommer taxin och plockar upp mig då jag ska ner till flygplatsen på Phuket och hämta upp fam Thyrstedt/Samuelsson, hoppas att dom också är sugna på glass...

Om det är bra eller dåligt återstår att se men han dyker upp regelbundet och jag är en bra kund...

Man känner igen de flesta sorter...

Fem av varje x många sorter, vi får ju gäster ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback