Vilodag igen...

Efter gårdagens urladdning är det återigen dax för en vilodag. Imorgon börjar en tuff vecka med sex hårda pass på raken innan det blir söndag och jag ska ut och rulla flygresan ur benen på Dick och Robin. Dom behöver acklimatisera sig och jag får lite aktiv vila, det är väl så man gör två flugor på smällen samtidigt eller vad det nu heter...

Idag har vi besök av gäster från Borås som också är nere i Thailand på semester och Madde har tagit med dom ut till en sjysst strand medans jag fixar lite här hemma, jag ska strax möta upp dom för lite lunch och sedan har vi planer på matmarknaden i old Takua pa frammåt eftermiddagen. Nä nu får jag skynda mig, vi hörs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback