Det kom ett paket...

Det kom ett paket med en hälsning från grabbarna på Umara. Gött nu har jag energi så jag klarar mig på etapploppet i Polen om en vecka.

Men först ska jag klara av dagens Mtb SM crosscountry. Om jag var missnöjd igår över en 5:e plats på sprinten så beror det på att jag vann förrförra året och var tvåa förra året, jag hade höga förväntningar på mig själv...

Idag blir jag riktigt nöjd om jag kan gå in  bland dom sex främsta, jag blev fyra förra året men det är hårdare konkurrens i år och min egen form är sämre så det blir tufft att upprepa den 4:e platsen.

Men jag tänker iallafall inte lägga mig i förväg utan det kommer att bli en kamp in i det sista...

Ett efterlängtat paket kom fram till slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback