Hopp & trix...

I dag har vi hoppat och trixat här på Isaberg och nu känns det väl som att jag gjort vad jag kan för att optimalt förbereda mig för SM nästa helg. Formen är inget att göra åt i nuläget men flytet i åkningen går ju alltid att bättra på och nu är det bara att hoppas på att allt stämmer på fredagens sprint. Har jag en bra dag då kan det bli riktigt kul.

 På lördagens XC behöver jag nog ha säsongens bästa dag om det ska bli nåt resultat att skriva hem om, hur stora är oddsen... Jag har trots allt en hög "lägstanivå" i år och emellanåt har jag haft några riktiga gulddagar, dock inte på tävling ännu men det kanske är dax snart. Långtidsprognosen visar sol och 22 grader men det får gärna bli några grader till för min del, the heat is on...

 Imorgon efter frukost lämnar vi stugan och sedan blir det en sista "session" på SM banorna innan vi åker hem till Borås  för att återkomma på onsdag kväll. Då med fullpackad husbil för direkt efter SM drar vi ner i Europa på nya äventyr vilket jag har lite ångest inför, men mer om det senare. Först ska jag klara av ett SM...

Rosa slingan som uppvärmning...



Ovanifrån...

Det här gick ju bra...

Charlie avslappnad och fin...

Jag lite mer "framtung", men det gick bättre nästa gång...

Det va tur vi tog med lunch ut på sjön för nån fisk blev det inte...

Men väl en liten tupplur på en timme...

No filter...😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback