Don´t dream your life, live your dream...

Då var det dagen före midsommar och jag sitter här hemma och väntar på en "glugg" i molnen, solen lyser igenom emellanåt och enligt prognosen så ska det bli en timmes sol vid tretiden i eftermiddag. Jag avvaktar och hoppas att jag kan köra mina intervaller ute i trandaredsbacken istället för nere i garaget, det vore trevligt som omväxling... Om det nu blir en regnig midsommar och och ni blir sittande inne så bjuder jag här på en nice kort filmsnutt som visserligen inte är cykelrelaterad men ändå ger lite feelgoodkänslor och handlar om att förverkliga sina drömmar. Don´t dream your life, live your dream...

The Cinder Cone from Farm League on Vimeo.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback