Dax att ladda upp...

Då är beställningen gjord från Umara så att jag klarar av första delen av säsongens energibehov, det kan ju behöva kompletteras något efterhand men det bör räcka ett tag iallafall. Detta är det jag intar i flytande form sedan har jag ett "hemligt" recept på energikakor också som jag ska baka själv. Första omgången där bör jag nog göra snart eftersom jag ska till Danmark och köra 80 km tuff MTB marathon nästa helg.

Gå in på www.umarasports.com och läs lite om företaget, deras produkter och filosofi. Det finns också en del intessant läsning om energitillskott, hur man använder det på bästa sätt och dessutom en väldigt intressant artikel i två delar om "train low/compete high".

I dag är det vilodag förutom att jag ska jobba då, vilket inte är en dans på rosor så här i vårdtider när man rycker in som cykelmekaniker...

Snart kommer en leverans av energi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback