Ett fint MTB pass...

Tre timmar med Rolf Svensson ute i de halländska skogarna har det blivit idag och fantastiskt torrt och fint var det för att bara vara i mitten av mars. Riktigt rolig MTB cykling med andra ord...
 Efter sista sadeljusteringen för någon dag sedan känns det äntligen som jag hittat rätt i sittställningen också vilket är skönt. Det blir alltid lite svårt när man byter cykel och det kan ta sin lilla tid innan man hittar rätt.

Idag ville jag också få känna på lite hur det här med heldämpat känns och jäklar vilken känsla, det blev t.o.m så att jag medvetet letade efter knöligaste spårval bara för att få känna den goa känslan när bakdämparen jobbar och sväljer allt stök. Jag är absolut övertygad om att detta blir bra framöver, riktigt bra...

Några fler skogspass nu och sedan ett par danska tävlingar att se fram emot.

Lite småkallt men torrt och fint i skogen...

Efter lunchen fick det bli en finfika på stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback