Helgträning...

Igår jobbade jag fram till 16.00 och när jag kom hem var jag helt slut, tänkte först skita i att träna men efter en timme i soffan tog jag mig i kragen och hasade mig ner i garaget och brände av 10 st 30 sekundare med 2 1/2 minuts vila mellan intervallerna, kort & hårt och snabbt avklarat. Kändes ganska gött efteråt...

Idag blev det ett första utepass för året hemma i Sverige. 2 & 1/2 timme blev det på grusvägarna runt Borås och nu är första veckan hemma avklarad. Solen och vårvärmen som utlovats uteblev dock men jag håller tummarna för att veckan som kommer blir bättre.

Vi var några stycken som rullade på i bra fart...

En kort paus...

En groupie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback