Hemma igen...

Jaha då var jag hemma igen och våren välkomnar på bästa sätt, eller...

Flygresan gick bra men jag lyckades inte sova något på planet och efter nästan ett dygn utan sömn så sov jag bara fyra timmar första natten hemma. Gårdagen blev då av naturliga skäl väldigt lång och seg men jag bet ihop och höll mig vaken till kvällen och inatt sov jag riktigt bra så nu hoppas jag att kroppen ställt om sig till svensk tid.

Idag har jag varit iväg och cyklat lite lätt inomhus i ryahallen, nästan två timmar lätt cykling för att få igång kroppen igen och kommande vecka blir det ytterligare tre pass i hallen, jag kommer att hålla igen och låta kroppen komma igång i lugn och ro innan jag kör på hårt igen först framemot veckoslutet.

Efter en liten promenad med hunden är det TV soffan och femmilen som gäller i eftermiddag.

Busväder...

En lite annan natur än förra veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback