Just i dag är jag stark...

I eftermiddags körde jag fyra stycken tiominutare på trainern på samma watt som jag körde hårda "tröskelfyror" på förra vintern och med en puls och känsla som var lite lagom "sweetspot".

Det är inte bara idag jag märkt att skillnaden är väldigt stor mot förra året och lite orolig är jag väl över att det kanske är trainern som fått ett ordentligt "tuppjuck" och spårat ur totalt. Men egentligen är det skit samma, det gör inget om jag är nere på samma nivå som förra året när det väl blir race för det gäller att leva i nuet och som den gamle Kenta sjöng på Melodifestivalen för väldigt många år sedan...

Just i dag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar...

Fyra låga "sweetspotare" på höga watt...

Lite mat efter passet i form av en smaklig sallad på rökt lax, svartkål, spenat, ruccola, quinoa, soltorkade tomater, oliver, och lite svamp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback