Västerut...

Nu är vi på väg västerut ner mot Varberg och det ser lovande ut so far...
Solen skiner och ängarna är gröna, det ska bli riktigt kul att köra lite torra skogsstigar i helgen. Dagens pass i garaget kördes som 4x10 minuter sweet spot intervaller, jag vågade inte gå på för hårt pga irriterade luftrör, den första intervallen rev lite men sedan fick jag sakta upp värmen i kroppen och den torra/riviga känslan övergick i slem istället. Precis som vanligt denna tid på året alltså, det får jag bara leva med helt enkelt och genom att anpassa intensiteten lite och hålla mig nere i garaget på dom hårdare passen tills luften blir lite varmare ute så ska jag väl överleva denna våren också.

Nu hoppas jag att det inte blir värre under helgen och tanken är ju inte heller att köra skiten ur lungorna utan mer att leka lite och få in känslan att köra i skogen med den nya hojjen.

På väg västerut...

Höll igen lite men ganska ok ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback