En stund på verandan...

Ja vad gör man inte för att trots omständigheterna få en kort kvällsstund på verandan, jo på med dunjackan, mössa och raggsockor och gilla läget en stund. Jag var tvungen att få lite frisk luft efter en lång arbetsdag inomhus och frisk luft fick jag...

Imorgon jobbar jag till 16.00 men sedan ska jag ut och köra några tio minutare på mitt grusvägsvarv en bit nedanför huset. På fredag ska SM banan på isaberg nötas runt några varv och inför helgen har jag en liten tanke som gror i min hjärna om att kanske efteranmäla mig till Vårgårda på söndag. Men dit är det långt kvar och tanken växlar lika ofta som vädret för tillfället så det är väl en 50/50 chans att det blir något, vi får helt enkelt vänta och se vilket humör jag har när jag vaknar på söndags morgon... 

En försommarkväll på verandan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback