Fy f...n va kallt...

Håller på och flänger runt med det sista fixet innan avfärden till Skövde och billingeracet, det är b.l.a lite mat som ska inhandlas och så vidare. Regnskurarna avlöser varandra mellan korta gluggar i molnen då solen snabbt tittar fram och kallt som f...n är det. Jag som trodde april månad var över för länge sedan...

Jag har fått tips om alternativ naturmedicin för mina astma och luftvägsproblem och efter beställning på nätet häromdagen så dök det upp ett paket idag. Msm pulver, "silvervatten" och tallbarrsvatten ska tydligen göra susen, allt i en kombination med att utesluta vitt mjöl och socker ur kosten. Det sistnämnda har jag redan gjort sedan länge och tallbarren ska jag ut i skogen och plocka själv men de två förstnämnda produkterna anlände som sagt i ett paket idag. Nu går jag "all in" med dessa hokuspokus mirakelkurer så får vi se vad som händer och missförstå mig inte nu, jag är faktiskt övertygad om att det finns annat som hjälper än det som  läkemedelsindustrin erbjuder. Det är t.o.m riktigt idiotiskt att tro något annat för det skulle ju innebära att vi är fullständigt färdigutvecklade i vår forskning om hälsa & läkemedel och att inga nya rön skulle vara värda att undersöka någonsin, ja ni förstår ju...

Därför ska jag ut i skogen och plocka tallbarr i eftermiddag, förresten... undra om det finns något bra botemedel mot dåligt väder...

8 maj eller 8 december ???...

Det där med att utesluta vitt mjöl ur kosten, det gäller väl inte dagen före ett långlopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback