Isaberg...

Isaberg bjöd på strålande sol idag och inga pollen i luften samt en behaglig temperatur innebar att kroppen kändes riktigt bra för omväxlings skull. Benen var mjuka och ingen taggtråd i luftrören gjorde att fem varv på SM banan gick i ett nafs, nu blev jag ännu mer sugen på att göra ett gästspel på swecup i vårgårda på söndag.

Är det uppehåll imorgon så åker jag dit och testar varvet, beslut om att tävla tar jag först på söndag. Vädret är så ojämt för tillfället och är det fel förutsättningar och risk för att andas "taggtråd" så får det vara, men det vore faktiskt kul att få till en start och även om jag som oseedad efteranmäld får stå i sista led i ett stort startheat med många klasser så kan jag ju ta det som ett hårt och bra träningspass. Jag ska ändå dit och kolla på tävlingen så cykeln får följa med omutifall...

Framme vid isaberg...

Gubben flyger...

En kul dag på hjul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback