Kompiscykling...

Efter gårdagens lite halvhårda 18 milare var det läge för en lite lugnare dag idag. Min son Charlie skulle ut på en sväng med några polare, alla har tävlingscyklat när dom var yngre med mig som coach och jag tänkte att det kunde ju vara kul att hänga på och njuta av en fin dag tillsammans med med mina fd adepter.

Jag har cyklat i många herrans år tillsammans med olika kompisar men alla har slutat och det är bara jag som fortfarande gnetar på. Just den sociala biten saknar jag ibland, att ha någon att tjata med, sparra mot o.s.v. när man tränar betyder mycket.

Idag blev det ett mycket trevligt "kompispass" och även om vi tillhör olika generationer så har ju grabbarna växt till sig och några har t.o.m fått skäggväxt på hakan 😉...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback