Testat bana...

Stack iväg vid tio tiden i morse till Vårgårda för att testa varvet inför morgondagens UCI tävling (för eliten) och swecup för övriga klasser. Det var en hel del förändringar från föregående upplagor och i mitt tycke till det bättre, inte för att det varit dåligt förut men nu tyckte jag att det blivit snäppet ännu bättre. 

Jag körde runt tre varv lite lagom hårt och pendlade mellan 75 - 85% men med någon topp upp mot 90% för att testa hur luftrören reagerade och det kändes riktigt bra faktiskt. Detta i kombination med ett riktigt kul varv gör att det lutar åt en efteranmälning i morgon. Det enda som eventuellt kan sätta käppar i hjulen är väl om det ösregnar hela natten. För en sann solskenscyklist det har jag alltid varit och kommer så förbli, åtminstånde när jag inte är föranmäld...

Vårgårda MTB UCI race...

Då var det bara nedför kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback