1 november...

Då vart denna veckan också slut och träningen har i stort sett gått helt enligt planen. Nu väntar en sista vecka med ännu hårdare träning, inte så många timmar kanske men varje pass kommer svida ordentligt...

I fredags var jag ju också hos läkaren med min inflammerade axel och fick en kortisonspruta, dagen efter var tio resor värre än före sprutan och idag var det första gången jag fick ont när jag cyklade. Jag hoppas det bara beror på sprutan och att kortisonet snart börjar göra nån nytta för nu börjar jag bli lite less på skiten.

Jag har också bokat ett sjysst och billigt boende på Kata beach bara några hundra meter från start och mål för MTB tävlingen som jag ska köra på
söndagen två dagar efter att jag landat. Det känns bra att fått det ur världen, priserna är inte vad de varit på Phuket och det är inte helt lätt att hitta billigt boende längre men 300kr/natten för ett rum på ett guesthouset nere på stranden, det är helt ok tycker jag...

Jag och Pauli körde drygt tre timmar distans idag den 1:a november och det blommar fortfarande i dikeskanterna, helt otroligt egentligen... Det var antagligen sista utepasset hemma i Sverige denna höst för nu står det kort/kort & hårt/hårt inne på trainern på programmet kommande vecka. Sista steget i en liten formtoppning inför Karon MTB race 15 november...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback