Återhämtning...

Denna dag har gått i återhämtningens tecken. Det var skönt att vakna hemma i huset imorse och det enda jag gjort idag är att fylla på med vätska & energi samt packat upp och kommit i ordning.

Imorgon är jag nog redo för att påbörja resan tillbaka till toppen, åtminstånde här i Thailand. Det är väl bara att titta i boken och kopiera föregående års upplägg, det fungerade ju då och fungerar säkert igen tänker jag liksom...

En bild från gårdagens race...

Sitter just nu under taket på terassen i skydd för den obligatoriska kvällsskuren som lär återkomma åtminstånde november ut innan vädret stabiliserar sig fullt ut. Som tur är kommer den alltid sen eftermiddag eller kväll när jag är färdigtränad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback