Efter stormen...

Denna veckan blåste förbi lika snabbt som stormen inatt känns det som, löpning igår och tre timmar MTB idag sätter punkt för en hård och bra träningsvecka. Nu återstår bara två inte allt för hårda trainerpass och ett löppass innan jag flyger iväg på torsdag. 

Jag landar på Phuket på fredag och på lördag är det inskrivning till racet samt provåkning av banan. Det känns lite overkligt att jag om bara en vecka ska tävla i värmen igen men det ska bli jäkligt kul. Jag känner mig riktigt bra förberedd och det enda som ev kan ställa till det lite är väl att starten går mindre än två dygn efter att jag landat, lite längre aklimatisering hade inte skadat men skit samma, nu är det som det är och kul ska det bli, no matter what...

Tre timmar MTB med familjen Lord idag...

Sista halvtimmen hade jag bara mig själv som sällskap men det gick bra det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback