Fredagsmys...

Äntligen fredag, Madde kommer snart och imorgon väntar en vilodag. Det får nog bli ett par glas rött till middagen ikväll för att fira lite.

Av dagens planerade 6x4 vo2max intervaller blev det bara fyra körda, kraften tog slut helt enkelt. Jag provade idag att köra detta hårda pass utan frukost som ett test att se vad jag orkar och hur kroppen reagerar. Jag kom inte riktigt upp så högt i puls som jag ville, det tog stop vid 90% av max på alla fyra intervaller idag och om det beror på låg energi får jag väl utvärdera senare. Det är inte alltid jag kommer högre i puls även om jag ätit före men det är intressant att testa olika varianter och nästa gång blir det frukost före så får vi se om jag får upp pulsen högre eller orkar fler...

Jag läser om "black friday" överallt, här är det bara fredagsmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback