Trötta ben idag...

Idag var det jobbigt att köra 15 minutare, dels satt nog gårdagens stenhårda 30 sekundare kvar i benen och dels gjorde nog den extra långa uppvärmningen på en timme tillsammans med Madde att jag när jag väl började ta i lite inte hade så mycket energi kvar i kroppen att sprätta med. Jag brukar ligga högt i zon 3 och ibland in en bit i zon 4 på dessa intervaller men idag var det på gränsen att jag ens klarade att ligga in i zon tre överhuvudtaget. 

Men, men... Dom blev genomförda och det som inte dödar det härdar heter det ju...

Igår var vi uppe på matmarknaden i gamla Takua pa som är återkommande varje söndag och fyllde på matförrådet lite. En trevlig söndagsutflykt där man både kan gå och provsmaka lokala delikatesser i alla stånd samt handla med sig hem lite godsaker så att man klarar sig några dagar frammåt. Det finns alltid mycket gott där så det är väl värt ett besök...

Imorse körde jag först 30 km med Madde innan jag släppte av henne hemmavid och fortsatte ut på min egen 3x15 minuters intervallrunda som tar ytterligare 90 minuter...

Små mini samosas med olika fyllningar för 1kr stycket...

Meloner i massor...

Alla byborna är ute på gatan och säljer något hemlagat...

Många gamla tanter...

Vi fick med oss lite sushi hem, även dessa för 1kr stycket...

Karaoke underhållning på torget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback