Justering...

Jag har gjort en liten justering i programmet, men bara en liten en...
Jag har känt som om jag är på gång att bli förskyld några dagar, lite småsnuvig och några nysattacker men inget värre ännu så länge. Detta har gjort att jag drar lite i handbromsen inför avresan, resterande träningar skulle ju ändå inte varit speciellt hårda och nu tar jag det säkra före det osäkra och kör bara några väldigt lugna rullpass på trainern idag och imorgon, främst för att hålla igång cirkulationen lite. Blir det inte värre tills på onsdag så står joggingturen med min son Charlie kvar på schemat. Sedan väntar drygt 24 timmars resande innan jag är på plats, 24 timmar som faktiskt sliter lite på kroppen fast man inte rör på sig speciellt mycket.

Så några lugna dagar nu och mycket vatten att dricka så ska det nog gå vägen hela vägen fram till söndag...

Ett lätt rullpass framför datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback