Pust !!...

Det är sällan som jag har ont av värmen, tvärtom så stortrivs jag oftast i extremt varmt väder och har aldrig haft några större problem att prestera sportsligt men idag är jag en rejält slagen man, totalt utslagen...

Jag har fortfarande väldigt hög puls flera timmar efter målgången och efter en snabb lunch ute på gatan fick jag helt enkelt dra mig in på hotellrummet igen trots att det är tidig eftermiddag och strandväder ute. Nu ligger jag i sängen med AC:n på och streamar TV4 nyheterna på ipaden istället. Jag hade först bokat taxi tills imorgon bitti för att åka hem till huset i khao lak men ringde nyss och ändrade bokningen. Nu blir det hemresa ikväll istället, jag vill bara hem till min egen säng nu...

Det här dagen blev en ny upplevelse för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback