1:a veckan avklarad

Ja då var den första träningsveckan avklarad och allt har gått enligt planen, tre distanspass och två lite hårdare intervallpass för att väcka upp flåset lite har det blivit. Tanken från början var väl att få till ytterligare ett pass men lite jobb kom ivägen den dagen och då jag ju snart åker iväg så får jag passa på och ta de jobbtillfällen som dyker upp in i det sista. Hursomhelst är jag nöjd med veckan som gått, kroppen har kommit igång och benen har anpassat sig till mer regelbunden träning igen, framförallt på cykeln...

Veckan som kommer nu innehåller tre dagar med dubbelpass bestående av lite längre intervaller i zon tre till fyra, hårt men inte max...
Något löppass och ett längre cykelpass vilket totalt innebär åtta träningstillfällen på fem dagar samt två dagar för återhämtning.

Förutom att cykla i veckan så har jag även haft lite andra utomhusaktiviteter under helgen, igår var vi några gubbar som badade tunna ute i Börjes hemtrakter. Det bjöds på finwhiskey, starka ostar, älg och renkött, ölkorv och div andra delikatesser och inte att förglömma, cigarrer i världsklass.
Mycket trevligt och fint ordnat av kompis Börje...

Även idag blev det mat utomhus i form av en långpromenad med Madde och Nero, matlåda i ryggan och lunchstopp halvvägs...

"Gourmetklubben" har möte...

Börje "the king"...

Dagens lunch ute i naturen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback