Rakt in i hetluften...

Ja jag kommer kastas rakt in i hetluften när jag landar i Thailand den 13:e november. Redan på söndagen två dagar senare går första racet på Phuket så det blir ingen tid att aklimatisera sig.

Hem till huset har jag två timmars bilresa norrut från flygplatsen och tävlingen går ca en timme söder om flygplatsen så min plan blir att stanna på Phuket när jag anländer, hitta ett billigt boende i närheten av tävlingen och stanna där över helgen och att åka upp till huset först efter racet.

Normalt sett tar det en vecka innan jag brukar vara aklimatiserad till värmen och tidsomställningen så detta första race får bli vad det blir. En kul grej helt enkelt och en rivstart rätt in i vintersäsongen.

Redan nu är skylten på plats...

Igår kom tävlingen ut på det officiella programmet, notera den sista tävlingsklassen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback