Skogslöpning...

Dagens pass blev 10 km skogslöpning med hunden, frisk luft mår vi båda bra av så nu är allt på topp. Imorgon blir det en vilodag men på fredag är det dax att cykla ute igen, det får nog bli ett lite längre pass med ett intervallblock någonstans i mitt i passet. Jag hade egentligen tänkt och trott att träningarna dessa sista veckor innan avresan skulle tillbringas på trainern nere i garaget, men nu när vädret ändå är såpass ok är det väl lika bra att fortsätta köra på utomhus.

Åtminstånde denna veckan ut men nästa vecka väntar korta & hårdare intervaller och dom kör jag hellre inne på trainern oavsett väder. Nästa vecka börjar också innecyklingen i ryahallen så på onsdag och söndag blir det hårdkörning där. En tuff sista vecka med andra ord, i början på veckan därpå blir det några lugna pass och på torsdagen flyger jag söderut och sedan, på söndagen, då är det race...

Eftersvettas lite på verandan efter dagens löppass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback