Skogstur...

Det blev till slut en organiserad skogstur med ett gött sandaredsgäng idag, nya stigar och miljöer gör att man redan nu ser fram emot vårens turer och tillfällen att utforska dessa trakter ännu mer. 

Men någon/några helger till ska väl hinnas med innan jag drar söderut har jag nog tänkt, förhoppningsvis får jag mina hjul till den nya hojjen i veckan och då måste jag ju bara få provcykla några pass i skogen innan den packas ner i cykelväskan. Så jag håller alltså tummarna för att det torra och fina höstvädret håller i sig och att det blir ett par skogsturer till innan jag åker, det vore ju fint...

Vi blev några stycken idag med...

Nya stigar...

Fin fikapaus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback