Inför västgötaloppet...

På lördag väntar avslutningen på årets långloppscup i Ulricehamn men trots närheten så har jag inte varit och testkört banan. Jag cyklade visserligen förra året men det ska ju vara en hel del förändringar tills i år framförallt på sista slingan. Det får helt enkelt bli en överraskning på lördag när vi kör, förhoppningsvis en positiv sådan...

Jag har laddat upp här på hemmaplan efter den långdragna förkylningen med att dra igång höstträningen lite smått. Det har varit gym, löpning, rodd, yoga och självklart några cykelpass. Speciellt löpningen har gått bra, bra mycket bättre än väntat faktiskt. I måndags var jag ute med Börje och sprang efter en lång uppvärmning 4x4 minuter riktigt hårt, dagen efter kändes det helt ok i benen vilket var oväntat. Det är ju riktigt kul att springa när man inte får ont...

Dagens morgonpass blev en tur på cykeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback