Löpning...

Jag har tidigare kört några korta och lugna löppass inomhus på bandet bara för att vänja benen lite men imorse var det dax att ge mig ur och testa stigarna här hemmavid. Jag är definitivt ingen löpare men gillar att ha det som lite alternativ träning, det blev ca 6 km nu första gången och det kändes överraskande bra faktiskt. Det vore ju kul om kroppen håller och jag kan springa lite regelbundet under hösten, redan nu efter ett första utepass med positiv känsla fick jag en grym inspiration och ser med glädje fram emot nästa gång.

Det är bra, ett sug efter att ta i och träna är just den känslan jag vill ha fram tills jag åker söderut i mitten av november. När jag väl är där har jag inga problem med motivationen, inga som helst problem faktiskt...

En skön morgonjogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback